Corrections & Clarifications

Correction

February 12, 2016

In Thursday’s article on the community dialogue meeting held for discussing boundary change options, it incorrectly stated that Tammy Scott had two children in the school system. It should have stated that she has three children currently in the school system, as well as a recent graduate from Central High School.

Correction

February 9, 2016

A story appearing in Tuesday’s newspaper should have said that hearings are scheduled for 11 a.m. Thursday in Shenandoah County

Corrections

January 19, 2016

A headline on A3 of Tuesday’s paper was incorrect. It should have said “Senator tries to restore reporters’ floor access.”

Corrections

January 14, 2016

The wrong byline was added to this story on Thursday’s A5 – “Offer driver’s licenses to immigrants, lawmakers say.” The story was by Brian Williams of Capital News Service.

Correction

December 17, 2015

A headline in Wednesday’s paper incorrectly implied Freddie Gray died in a shooting. The story was about a mistrial in the first

Correction

December 14, 2015

The wrong last name was included in two photo captions on a story –
“Online beard grooming business launches” on B6 in Saturday’s paper. The correct name is Brody Williams. Also, the website listed was incorrect. The website for Backwoods Beard Company is http://www.backwoodsbeardco.com.

Correction

December 10, 2015

The notice in Thursday’s edition listed the wrong date for the Compassion Cupboard food distribution. Food will be distributed from 9 a.m. to noon and 1 to 3 p.m. Dec. 15 at 533 Burgess St., Strasburg. Information: 465-9476.

Clarification

December 9, 2015

Seth Coffman was identified in a Shenandoah County supervisors story on Wednesday as chairman of the board of directors for the Shenandoah Forum and affiliated with the Parents’ Alliance for Strong Schools. He said he was speaking as an individual citizen and was not speaking as a representative of those groups.

Correction

November 27, 2015

A Toys for Tots article published on Wednesday included the wrong phone number for assistance. To apply for Toys for

Correction

November 18, 2015

A Nov. 10 article on Innovation Health taking over Valley Health and SU insurance plans incorrectly attributed a statement to

Corrections

November 16, 2015

A story appearing on Nov. 5 should have stated the Cargill maze was captured on a drone camera and the 24 games

Corrections

November 10, 2015

A headline in Tuesday’s newspaper should have said a report has found Virginia provided Medicaid benefits to ineligible patients.
A

Correction

November 1, 2015

A quote that ran with a story in Friday’s paper should have said Richard Walker is seeking the District 3

Correction

October 30, 2015

A photo published in Friday’s paper should have stated Strasburg’s Rachel Palmer runs beside Grace Dellinger at the Conference 35

Correction

October 28, 2015

A headline appearing in Wednesday’s newspaper should have said that two men from Florida operating a tractor-trailer have been charged with receiving or buying stolen property. The story should have said that both were released from jail on bond after appearing in court Tuesday.

Correction

October 26, 2015

An article published in Monday’s paper should have said St. John Bosco Catholic Church’s Hanley Hall will host families that the

Correction

October 15, 2015

In a story in Thursday’s paper about radon gas, doctors said they were not sure if a woman who died

Correction

October 13, 2015

A story appearing in Monday’s newspaper about the campaign for Shenandoah County commonwealth’s attorney should have stated that Nicole Miller

Corrections

October 7, 2015

A story published Wednesday should have stated that Shenandoah County Supervisor Steve Baker said it costs less to provide services

Correction

October 5, 2015

A story that ran in Saturday’s paper should have said Shenandoah County Public Schools Superintendent Jeremy Raley challenged North Fork Middle